زندگی شیرین من و باباییزندگی شیرین من و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

سیسمونی نوزاد

تزیین اتاق کودک

1392/9/11 17:27
نویسنده : مادر خانومی
2,902 بازدید
اشتراک گذاری

تزیین اتاق کودک

تزیین اتاق کودک

بیش تر مادران برای تزیین اتاق کودک دوست دارند که بهترین ها را در آن جا دهند تا هم با روحیه حساس بچه ها نسبت به زیبایی سازگار باشد و هم یک فضای شاد و دلچسب برای کودک و بازی کردنش در آن محیط ایجاد کنند .

تزیین اتاق کودک یکی از حرفه هایی است که این روزها خیلی از افراد به آن رو آورده اند و با استفاده از متدهای روز دنیا و ایده های بکر و جدید هر روز سعی در بهتر نشان دادن طراحی خود هستند . اما اگر شما هم مثل ما از طراحی اتاق به صورت حرفه ای چیزی نمی دانید این ایده ی ساده تزیین آویز اتاق کودک را در ادامه دنبال کنید .

 

ایده ی تزیین اتاق کودک با آموزش ساخت یک آویز زیبا و کودکانه شروع می شود

تزیین اتاق کودک

این آویز متناسب با فضای قرار گرفتن آن در هوا به شکل ابر و بالن تزیین شده است .

 

تزیین اتاق کودک

ابتدا الگوی مورد نظر برای ساخت بالن و ابر عروسکی و برجسته را روی کاغذ بکشید . می توانید همین الگو را ذخیره و سپس پرینت بگیرید .

تزیین اتاق کودک

الگوها را روی پارچه یا فوم های مخصوص عروسک سازی پیاده کنید . گردی بالن را از دو رنگ تهیه کنید تا زیبایی کار بیش تر نمایان شود . قسمت سفید رنگ که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای چسباندن بالن به سبد استفاده می شود و دو قطعه ی قهوه ای رنگ هم به عنوان سبد بالن است .

 

تزیین اتاق کودک

لایه های بالن را روی هم بگذارید و با کودک معمولی آن را تزیین کنید . بهتر از نخ های همرنگ پارچه برای این کار استفاده شود .

 

تزیین اتاق کودک

سپس دو لایه بالن پارچه ای را روی هم بگذارید و حاشیه ی آن را با دقت کوک بزنید . بهتر است از کودک دندون موشی برای این کار استفاده کنید . روش کوک زدن در تصویر بالا قابل مشاهده است .

 

تزیین اتاق کودک

کوک زدن را تا حاشیه سمت دیگر بالن ادامه دهید .

 

تزیین اتاق کودک

سپس نخی را به یک گیره با هر چیز دیگری که فکر میکنید نخ را می تواند داخل بالن نگهدارد گره بزنید . بالن را از پنبه پر کنید و گیره را هم داخل آن قرار دهید . این نخ برای آویزان کردن بقیه موارد مورد نیاز در آویز مثل ابر  و … در مراحل بعد مورد استفاده قرار می گیرد .

 

تزیین اتاق کودک

قسمت قهوه ای رنگی که به عنوان سبد بالن است را از دو طرف قسمت سفیدرنگی که با دو رشته نخ از زیر و رو تزیین شده بچسبانید . حالا این قسمت را داخل بادکنک بالن بگذارید و دوخت کنید که هر دو قسمت سبد و بادکنک بالن به هم وصل شود .

 

تزیین اتاق کودک

ابر را هم به همین روش بسازید و به نخ آویزان کنید . اندازه های یکسان و شکل های یکسان از بار و بالن اما در رنگ های مختلف آویز شما را منظم می کند و زیبا جلوه می دهد .

 

تزیین اتاق کودک

حالا دو چوب را به صورت + به هم وصل کنید و نخ های بالن و ابرها را به آن ها گره بزنید . آویز را به سقف اتاق کودک دلبندتان وصل کنید و از طراحی خودتان لذت ببرید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)